1. BMW M3 Kombi
Végre itt van a BMW-nek a sportos M3 a nagy csomagtartóval. Talán mondhatjuk azt, hogy most a kombi kiadás a legmegosztóbb szériájú M3-hoz érkezik, az első veserácsok kinézete miatt. Valószínüleg épp, hogy két tonna alatt marad a verda. Választhatóan majd kérhető lesz hátsó vagy xDrive összkerékhajtással is. 503 lóerő a hathengeres családi kombiban.
2. Ferrari 296 GTB
Elköszönhetünk a V8-as Ferrariktól is. Az új 296 GTB-ben már egy V6-os szívvel rendelkezik majd. Viszont a plug-in-hybdrid technológiának köszönhetően az elektromotorral kombináltan 819 lőerős teljesítményt ad le. Véleményünk szerint elég formás verda idén a Ferrari-tól.
3. Toyota GR86
A Toyota GT86 utódja 2022-ben kerül piacra. Az enyhe név változás tükrözi, hogy az utód Toyota Gazoo Racing részlege fejlesztette tovább, ugyanazok akik felejthetetlen GR Yaris-t adták nekünk. A GR divízió receptje már ismerős, de egy kicsit több erő és nyomaték ebben a Toyota ,,megfizethető” hátsó kerekes coupéjában valószínüleg mosolyt fog csalni az arcunkra.
4. Hyundai Ioniq 6
Milyen lendületben van mostanában a Hyundai? Az i30N és az i20N és két nagyon jól vezethető hot hatch, a Kona N egy őrült járgány, az Ioniq 5 egy remek megjelenésű és zseniálisan átgondolt elektromos autó. Ezek miatt várhatóan az Ioniq 6 sem fog csalódást okozni. Ez egy teljesen elektromos limuzin letisztult sima stílussal, ugyanazt a Prophecy koncepciót tükrözi mint az Ioniq 5. Valószínüleg a vetélytársak mint a BMW i4, Tesla Model 3, nem nagyon fognak lázba jönni, de minket nagyon érdekel.
5. Forma 1 2022
Nem feltétlenül az összes autó amit nagyon várunk idén, a közútra van tervezve, ilyen a Forma 1 teljesen új versenyutója. A 2021-es, talán az eddigi valaha legizgalmasabb Forma 1-es év után az autók kapnak egy teljesen újragondolt aerodinamikai teljesítményt. A leszorító erőt újból a versenyautók aljába vezetett aerodinamikai elemeket fogják nyújtani. A szárnyak újra lettek tervezve, hogy csökkenjen a turbulencia az autók mögött, így könnyegek lehetnek az előzések. Valamint, új 18-as kerekeken száguldanak majd a világ legjobb versenyautó pilótái.